Sabtu, 30 Mei 2020

Teluk Cempedak Waktu Malam

Dengan pasirnya yang putih giat pula dengan aktiviti yang menarik pelancong membuatkan teluk cempedak antara lokasi mesti dikunjungi bila tiba di kuantan. Waktu malam lagilah meriah di sini apabila ramai pengunjung memilih untuk bersantai pada waktu malam di teluk chempedak.

Pemandangan Teluk Cempedak Tc Pd Waktu Syaziehomestay Bukit Gambang Waterpark Facebook

Saya sendiri dalam tahun 2006 hingga 2009.

Teluk cempedak waktu malam. Saya hanya mencuba loteng signature drinks dan funfries. Kalau hari minggu dan cuti se. Loteng teluk chempedak waktu malam pada 15 1 2017 jumlah.

Tidak jauh dari bandar kuantan. Bukanlah pantai yang hanya dengar bunyi cengkerik tua krikkk krikk. Antara menu yang terdapat di sini kebanyakannya western.

Harga macam dalam gambar di atas. Tapi suasana waktu lewat malam tu masih lagi meriah. Malam tu kami tinggalkan pantai telok cempedak pada pukul 11 30 malam.

Riadah di pantai batu hitam beserah. Mengambil masa 15 minit sahaja dari bandar kuantan. Sama seperti waktu kami mula sampai tadi.

Tempat menarik untuk dikunjungi waktu malam lagi ramai orang. Menarik dengan persembahan yang ada disini. Tambah pula dengan jaraknya yang ambil masa 30 minit sahaja dari bandar utama kuantan.

Harini baru berkesempatan update blog cerita pun dah basi ni kisahnya jalan jalan di teluk cempedak pada sebelah malam. Haaa macamni lah yang pengunjug nak disebuah kawasan rekreasi. Sangat meriah suasana di teluk cempedak pada waktu malam ramai pengunjung dari dalam dan luar kuantan sebenarnya malam tu hari jumaat kebiasaannya orang kemaman turun ke kuantan pada hari cuti mereka.

Sangat meriah suasana di teluk cempedak pada waktu malam ramai pengunjung dari dalam dan luar kuantan sebenarnya malam tu hari jumaat kebiasaannya orang kemaman turun ke kuantan pada hari cuti mereka. Teluk cempedak merupakan tarikan dipersisiran pantai. 534 hits pertama kali singgah di sini ada kelainan pada namanya loteng terletak di pantai teluk chempedak kuantan kalau datang pada siang hari kita dapat melihat pemandangan pantai teluk chempedak dari bahagian atas restoran ini waktu malam lagilah.

Suasana Di Teluk Cempedak Pada Waktu Rumah Tamu Anjung Damai Jaya Facebook

Kau Tercipta Untukku Cerita Pasal Cuti

Mersing My Kuantan Awal Malam Di Teluk Cempedak

Teluk Cempedak Tc Uptown 149 Photos Beach Teluk Cempedak 25050 Kuantan Pahang Malaysia

Tempat Menarik Di Langkawi Pada Waktu Malam Teamtravel My

Di Kuantan Dot Com

Pantai Teluk Cempedak Tempat Menarik Di Kuantan Pahang Tempat Menarik

Nipah Bay Villa Pangkor Promo Terbaru 2020 Rp 216832 Foto Hd Ulasan

Teluk Cempedak Kuantan At Night Youtube

Teluk Cempedak Kuantan Pahang Di Waktu Malam Youtube

Dari Rm 120 Rm 150 Pernight Baiti Homestay At Jalan Gambang Kuantan Pantai Teluk Cempedak

Paperless Kuantan Teluk Cempedak Tanjung Lumpur

Telok Cempedak Waktu Malam

Homestay Di Tepi Teluk Cempedak Kuantan C Letsgoholiday My

Book Teluk Cempedak Inn In Kuantan Malaysia 2020 Promos

Teluk Chempedak Kuantan Malaysia Review Tripadvisor

Pantai Teluk Cempedak Kini Antara Paling Kerajaan Negeri Pahang Facebook

Tourism Malaysia Keindahan Waktu Malam

Suasana Malam Meriah Di Teluk Cempedak Tc Kuantan


0 comments: