Kamis, 05 November 2020

Tempat Menarik Di Alor Setar Pada Waktu Malam

919 jalan sultan badlishah bandar alor setar 05000 alor setar kedah. Nasi lemak royaletak sah rasanya kalau datang ke alor setar tak makan nasi lemak ni.

B6puitvgleinpm

Jika anda singgah di alor setar gerai ini wajib masuk dalam senarai tempat makan yang anda patut singgah.

Tempat menarik di alor setar pada waktu malam. Salah satu aktiviti menarik yang boleh dilakukan adalah bershopping sakan di uptown stadium darul aman. Bila musim cuti sekolah dia punya queue tu mencapai level. Sebagai wilayah negeri kedah kota ini menyimpan banyak sekali tarikan sejarah yang sayang untuk anda lewatkan ketika mengunjunginya.

Nasi kandar yasmeen lauk yang popular disini tentunya ayam goreng panas telur rebus dan kuah campuran kari bersama sayur pasti menyelerakan apatah lagi dimakan pada waktu tengahari. Kalau anda nak tahu tempat tempat makan terbaik di alor setar yang mendapat sambutan dan liputan media media masa dan sosial jom baca tentang 10 tempat makan yang wajib dikunjung di alor setar ini. Tertanya tanya apa nak dibuat bila tiba waktu malam di alor setar.

Semoga artikel senarai tempat makan popular di alor setar ini dapat membantu anda. 1 mat cucur udang. 8 tempat menarik di alor setar kedah yang harus anda lawati.

Lebih dikenali sebagai uptown stadium ia cukup meriah dengan orang ramai yang datang membeli belah dan bersantai bersama keluarga dan rakan rakan. 25 tempat makan menarik di langkawi lauk pauk yang dihidangkan bukan calang calang semuanya dimasak pekat dan terasa masakan rempahnya. Bazaria larut malam yang terletak di perkarangan stadium darul aman ini adalah tempat menarik di alor setar waktu malam yang mesti dikunjungi jika bercuti di bandaraya ini.

Tempat menarik di alor setar mampu membawa percutian anda dan keluarga menjadi menyenangkan dengan mengunjungi tempat menarik yang ada di kota ini. Suasana malam di masjid zahir dan istana anak bukit yang memang menarik. Istana ini siap dibina pada tahun 1735 ketika pembukaan alor setar sebagai pusat pentadbiran negeri kedah yang ke 8 oleh almarhum sultan muhammad jiwa zainal adilin mu adzam shah ii 1710 1778.

Di sini terdapat lebih daripada 100 buah gerai dengan jualan barangan seperti pakaian kosmetik kasut jersey merch dan macam macam lagi.

14 Gambar Pemandangan Kampung Nelayan Di 2020 Pemandangan Lukisan Painting

60 Tempat Menarik Di Kedah Terbaru 2020 Panduan Destinasi Terbaik

Air New Zealand Memperlihatkan Konsep Skynest Tempat Tidur Untuk Penumpang Ekonomi In 2020

Pekerja Am Rugi Rm15 000 Ditipu Syarikat Pinjaman Tak Wujud Hokaloh News Vector Format World Logos

Sia Her Yam Home Facebook

Easter Day Spiritual Communion Service St Francis S Parish Church Kota Samarahan

50 Tempat Menarik Di Langkawi 2020 Popular Panduan Bercuti

31 Tempat Menarik Di Port Dickson 2020 Percutian Terbaik Di Tepi Pantai

Kopi Hutan Home Facebook

Top 10 Tempat Menarik Di Kedah Percutian Bajet

13 Gambar Sawah Padi Lukisan Tarikan Pelancongan Di Langkawi Bukan Hanya Terdapat Di Kawasan Pantai Sahaja Bahkan Di Bukit Di Huta Di 2020 Pemandangan Gambar Lukisan

Port Best Nak Lepak Jalan Jalan Di Port Dickson Pada Hujung Minggu Libur

Kedah Royal Museum Alor Setar Destimap Destinations On Map

Kualam Salam Perkenalan December 2010

Tempat Menarik Di Alor Setar Kedah Percutian Bajet

52 Tempat Menarik Di Kedah Edisi 2020 Paling Popular Untuk Bercuti

Updated Tempat Menarik Langkawi 2020 Info Wajib Tahu

15 Tempat Menarik Di Alor Setar 2020 Destinasi Paling Best

Menggemparkan Gadis Cilik Ini Hamil Di Pada Usia 12 Tahun Namun Setelah Tahu Siapa Yang Menghamilkannya Ibunya Terus Pengsan Ohcewek


0 comments: