Sabtu, 28 November 2020

Tempat Menarik Alor Setar Waktu Malam

Berikut akan kami sajikan beberapa rekomendasi tempat percutian menarik di alor setar yang bisa anda kunjungi bersama keluarga. 25 restoran warung kafe destinasi makan menarik di alor setar kedah.

15 Tempat Menarik Di Alor Setar 2020 Destinasi Paling Best

Tempat menarik di kedah.

Tempat menarik alor setar waktu malam. Lebih dikenali sebagai uptown stadium ia cukup meriah dengan orang ramai yang datang membeli belah dan bersantai bersama keluarga dan rakan rakan. Kesemua permainan di sini sesuai bagi semua golongan termasuk kanak kanak. Salah satu aktiviti menarik yang boleh dilakukan adalah bershopping sakan di uptown stadium darul aman.

Di sini terdapat lebih daripada 100 buah gerai dengan jualan barangan seperti pakaian kosmetik kasut jersey merch dan macam macam lagi. Sebagai wilayah negeri kedah kota ini menyimpan banyak sekali tarikan sejarah yang sayang untuk anda lewatkan ketika mengunjunginya. Tertanya tanya apa nak dibuat bila tiba waktu malam di alor setar.

Menara alor setar sumber. Bazaria larut malam yang terletak di perkarangan stadium darul aman ini adalah tempat menarik di alor setar waktu malam yang mesti dikunjungi jika bercuti di bandaraya ini. Untuk memudahkan aktiviti jalan jalan cari makan anda di alor setar nanti disediakan juga peta lokasi waktu operasi restoran jarak restoran daripada lokasi anda sekarang juga pautan pautan rujukan untuk perkembangan semasa setiap destinasi yang dikongsikan.

Taman tema ini terletak di sungai petani iaitu di dalam kawasan resort cinta sayang country golf. Dah sampai di sini tempat pertama yang mesti anda lawati adalah menara alor setar. The carnival water land theme park.

Tempat menarik di alor setar mampu membawa percutian anda dan keluarga menjadi menyenangkan dengan mengunjungi tempat menarik yang ada di kota ini. Antara tarikan menarik yang terdapat di the carnival water land theme park adalah waterslide tidal wave 4 water coaster lazy river kid play area wall climbing beach dan banyak lagi. Tiada lagi idea yang lebih baik daripada memulakan perjalanan anda di negeri jelapang padi ini selain daripada menyinggahi ibu negeri kedah sendiri alor setar atau kata orang kedah sendiri aloq staq.

May 02 2018 percutian travelogue malaysia kedah baru baru ini membuatkan ramai tertanya tanya apakah uniknya negeri sebelah utara ini. 8 tempat menarik di alor setar kedah yang harus anda lawati.

Harga Tiket Masuk Menara Alor Setar Kedah Budak Bandung Laici

Koleksi Tempat Menarik Waktu Malam Di Melaka 2017 Terbaik

8 Tempat Menarik Di Alor Setar Kedah Yang Harus Anda Lawati Malaysiatravelblog

Mohd Faiz Bin Abdul Manan Menara Alor Setar

10 Tempat Wajib Singgah Di Alor Setar Kakitravel Net

20 Tempat Menarik Di Sungai Petani Jom Bercuti Ke Bandar Perindustrian Kedah Adam Homestay

Bercuti Di Alor Setar Findbulous Travel

Menara Alor Setar

Koleksi Tempat Menarik Waktu Malam Di Kuantan 2017 Terbaik

Tempat Menarik Di Alor Setar Yang Terkini 2020 Paling Cantik

Tempat Menarik Di Kedah Blog Sihatimerahjambu

Top 10 Tempat Menarik Di Kedah Percutian Bajet

Tempat Menarik Alor Setar Kedah Yang Anda Tak Rugi Melawatnya Cari Homestay

Tips Dan Info Percutian Part 2 Tips Cuti Kedah Negeri Jelapang Padi Menara Alor Setar Pekan Rabu Taman Jubli Emas

Satu Hari Suntuk Meneroka Bandar Alor Setar Kedah Jejakakaula

Alkisah Satu Cerita Menara Alor Setar

Menara Alor Setar Mercu Tanda Negeri Kedah Tempat Menarik

Negeri Kedah Tempat Tempat Menarik Di Kedah

Koleksi Tempat Menarik Waktu Malam Di Selangor 2017 Terbaik


0 comments: