Sabtu, 03 Oktober 2020

Tempat Menarik Di Putrajaya Pada Waktu Malam

Baru baru ini semasa bermalam di putrajaya dalam waktu percutian saya sekeluarga untuk ke janda baik bentong. Menyerupai layar bot jambatan futuristik ini disokong oleh 30 pasang kabel yang disusun dalam bentuk ruang kipas.

Wisata Mistis Leuweung Sancang Tempat Wisata Di Garut Hutan Tempat Pesisir

Nah kalau nak bercerita tentang tempat menarik di ibu negara malaysia.

Tempat menarik di putrajaya pada waktu malam. D presint 2 putrajaya. Secara jujurnya tidak banyak kecuali beberapa pusat membeli belah dan tempat makan sahaja. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini.

Ini adalah salah satu tempat menarik di putrajaya yang mesti dikunjungi dan banyak orang akan melawat putrajaya untuk melihat jambatan ini. Selain ada banyak kedai makan serta restoran yang menarik di ayer8 ia juga adalah merupakan lokasi riadah terutama di waktu malam. Ttempat menarik di kl untuk dilawati pada waktu malam seperti bazar larut malam uptown downtown pasar malam tempat makan dan sebagainya.

Saya singgahlah sebentar di ayer8 ini. Dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. Jangan lupa singgah di tempat tempat menarik putrajaya yang aku senaraikan di atas tau.

Selamat bercuti ke putrajaya. Namun pada waktu malam dataran putra ini sangat meriah. 27 tempat menarik di putrajaya untuk panduan anda bercuti bersama keluarga kesana kelak.

Tempat menarik di kajang waktu malam. Pada waktu malam jambatan ini diterangi oleh lampu berwarna warni yang boleh ditukar ganti. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter. Pengalaman yang paling best di jambatan putrajaya mestilah surprise birthday di jambatan putrajaya. Jangan risau bagi yang nak berjimat cermat anda boleh ke pasar malam putrajaya ataupun pasar tani putrajaya yang terletak di presint 2 pada setiap hari selasa dan jumaat bermula dari jam 4 petang.

Itulah dia 18 tempat menarik di putrajaya yang ingin kami kongsikan kepada anda untuk hari ini. Apa yang menarik di sini pada waktu malam. Pertama kali menjejakkan kaki di putrajaya pada tahun 2010.

Lihat destinasi terbaik beserta gambar lokasi dan harga tiket. Semestinya tidak asing lagi dengan kemeriahan waktu malam di dataran putra ini bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi tapi sekarang tempat ini ditutup lampunya pada 10 malam. Di pasar ni selain makanan dan minuman turut terdapat pasar basah sekiranya anda ingin memasak masak sendiri dan juga pasar kering barangan lain seperti tudung pakaian perkakas dan sebagainya.

Terletak berhadapan masjid putra dan perdana putra. Tempat menarik di kuala lumpur.

الحمد لله رب العالمين Prayer Verses Butterfly Stencil Good Morning Gif

Bila Ashraf Muslim Curi Tumpuan Bawa Kedua Dua Isteri Ke Abpbh Malam Anugerah Bintang Popular Bh Edisi Ke 30 Abpbh 3 0 Yang Berlangsung Di Pusat Konvensyen

Pekerja Am Rugi Rm15 000 Ditipu Syarikat Pinjaman Tak Wujud Hokaloh News Vector Format World Logos

Bom Guncang Sidoarjo Saksi Mata Saya Kira Ledakan Tabung Elpiji

Hotel Grand Puteri Kuala Terengganu Dekat Dengan Pasar Payang Hotel Berjalan Kolam

Cellmaxx Malaysia Pengakuan Pengguna Cellmaxx Sakit Buah Pinggang Ko Masih Ingat Penyakit Minggu

Wisata Paralayang Di Gunung Banyak Batu Merupakan Salah Satu Atraksi Wisata Yang Menawarkan Pengalaman Berparalayang Di Atas Kota Pemandangan Pegunungan Kota

Pin Di Update

Google Selamat Malam Malam Kutipan Selamat Pagi

Pin On Brainfood

Cellmaxx Malaysia Kelas Cellmaxx Di Miri Sarawak 23 Julai 2017 Hotel

Santuni Gelandangan Kuala Lumpur Pendidikan Putrajaya

Pin Oleh Rohana Musa Di Salam Kutipan Selamat Pagi Kutipan Selamat Pagi

Taman Saujana Hijau Presint 11 Putrajaya Putrajaya Family Vacation Cactus Plants

Pin Di Selangor

Pin On Yo Explore Indonesia

Pin On Islamic Quotes

Pin Di Bukamata Co

Pin On All About Hajj


0 comments: