Kamis, 08 Oktober 2020

Pantai Teluk Kemang Waktu Malam

Kurang meriah kerana gerai makan dan kedai cenderamata sudah ditutup pada jam 7 malam. Suasana di pantai teluk kemang ni dah macam pantai di rio de jeneiro brazil.

Pin Oleh Dominika Ayu Di Aesthetic Di 2020 Pemandangan Pantai Perjalanan Malam

Sebelum pulang jangan lupa untuk bergambar kenangan bersama prop yang telah disediakan.

Pantai teluk kemang waktu malam. 2 boleh pergi memancing ikan di pantai cahaya negeri. Pantai teluk kemang menurut pekedai yang menjaga kedai barangan cenderamata pada malamnya kurang meriah. Submitted by zine crawler august 30 2018 9 39 pm 9 taman tema wild west cowboy.

Pantai teluk kemang 71050 port dickson. Batu 9 jalan pantai teluk kemang port dickson. Sama ada berjaya dapat ikan atau tidak wallahua lam.

Korang akan rasa suasana meriah dengan ramai pengunjung sambil mandi di pantai teluk kemang. Cukup happening dengan aktiviti pantai seperti mandi manda berkelah banana boat para sailing atv dan lain lain. Restoran kulit kayu manis juga merupakan restoran yang terkenal sebagai salah satu tempat makan best di port dickson.

Ghadong kopitiam ini terletak di batu 71 2 jalan pantai teluk kemang 71050 port dickson. Pantai teluk kemang sudah tidak asing lagi bagi industri pelancongan di negeri sembilan. 10 pagi 9 malam.

Selain pantai teluk kemang pantai saujana juga merupakan satu tempat berkelah tepi pantai yang sangat popular di port dickson. Lokasinya juga sangat strategik berdekatan dengan pantai paling popular di port dickson iaitu pantai teluk kemang. Harga makanan di sini juga sangat berpatutan dan mesti dicuba untuk merasai kelainannya sendiri.

Siapa yang bercuti di port dickson tapi tak singgah pantai teluk kemang memang rugi besar. Ia merupakan tempat menarik di port dickson yang wajib anda kunjungi. Pantai teluk kemang merupakan pantai yang paling popular untuk pelancong yang bercuti port dickson kerana mempunyai pesisiran pantai yang lapang pasir pantai yang gebu penginapan tepi pantai yang menarik banyak aktiviti sukan air seperti banana fun ride buggy ride parasailing naik speed boat main jetski sebagainya kemudahan dan fasiliti di sini juga lebih menarik dan terjaga daripada.

Pantai saujana merupakan pantai yang berkepanjangan 1 km. Pada waktu malam pula boleh kelihatan lampu suluhan rumah api cape rachado merentas air laut di hadapan anda. Waktu malam ada ramai yang memancing dari jambatan.

Kedua dua pantai ini memang agak happening dan ramai orang pada waktu malam. Selain daripada persembahan live band pada waktu malam pasti menjanjikan anda suasana makan yang unik dan menarik. Peta lokasi jarak 6012 3245710 no 183 batu 7 3 4 jalan pantai telok kemang taman bayu 71050 teluk kemang negeri sembilan.

Batu 10 jalan pantai 71050 port dickson. Jalan pantai teluk kemang square 71050 port dickson negeri sembilan. Setiap hari 6 pm 12 am.

Pantai ini terkenal dengan pantai yang luas dan pasirnya yang halus. Kemeriahan membeli belah di pantai teluk kemang berakhir malam namun malam mungkin aktiviti yang lain pula boleh dilakukan di tepian pantai seperti. Restoran kulit kayu manis.

Batu 10 jalan pantai 71050 port dickson 2 pantai teluk kemang. 1 jalan jalan ditepi pantai seperti pantai teluk kemang ataupun pantai saujana.


0 comments: