Minggu, 13 September 2020

Masjid Kristal Waktu Malam

Masjid kristal telah dirasmikan oleh perdana menteri malaysia pada ketika itu dato seri abdullah ahmad badawi. Sebab nak tengok masjid kristal kuala terengganu yang selalu jadi buah mulut orang tu lah.

Travel Trip Journey The Crystal Mosque Malaysia In 2020 Mosque Architecture Architecture Architecture Images

Masjid ini dibina daripada kaca dan keluli masjid pintar pertama di malaysia dan mempunyai keluasan 2 146 meter persegi.

Masjid kristal waktu malam. Skip navigation sign in. Jelmaan masjid kristal di waktu malam duration. Jelmaan masjid kristal di waktu malam.

Kali kedua solat di sini. Lihat ulasan artikel dan foto masjid kristal di antara objek wisata di kuala terengganu di tripadvisor. Jelmaan masjid kristal di waktu malam.

Imam masjid kristal wan mohd ridhwan wan azam berkata kedudukan masjid itu di tengah sungai terengganu dan jelas boleh dilihat daripada jambatan sultan mahmud membuatkannya bertambah sempurna serta memberi gambaran yang indah terutama kepada pelancong. Masyaallah cantiknya masjid ini. Malam tu dah flight untuk kembali ke kuala lumpur.

Masjid kristal masjid kristal telah dirasmikan oleh perdana menteri malaysia pada ketika itu dato seri abdullah ahmad badawi. Keindahan masjid itu lebih terserlah ketika waktu malam kerana ia disinari dengan. Bang ray 38 398 views.

Masjid kristal mercu tanda pelancongan di negeri terengganu. Cantiknya masjid kristal lagi2 pada waktu malam. Masjid kristal terengganu ini juga sering menjadi lokasi untuk photoshoot perkahwinan orang di kt.

Keindahan masjid kristal amat mengagumkan sekali dari jauh kelihatan bersinar sinar ini pun saye nak buat buku skrap masjid masjid terkenal di malaysia. Masjid kristal kuala terengganu. Dan yang paling best pada waktu malam masjid kristal ini dilimpahi dengan lampu lampu neon berwarna warni yang sentiasa berubah warna yang menambahkan lagi gah senibina masjid kristal.

Alia nadirah bt nor kamaruddin 6 years ago. Tapi kolin dapat tengok pada waktu siang waktu malam tak sempat sebab masa melawat di sini. This video is unavailable.

Kalau anda melalui jambatan sultan mahmud anda berpeluang melihat masjid kristal ini dari jauh. Mari kita lihat butiran kawasan ini dahulu. Masjid jamek k l malaysia sangat indah di malam hari duration.

Datang pada waktu malam view yang sangat cantik. Yang di pertuan agong pada ketika itu tuanku mizan zainal abidin bersama sama raja permaisuri agong tuanku nur zahirah telah. Masjid kristal merupakan sebuah masjid yang terletak dalam kawasan pelancongan taman tamadun islam di pulau wan man kuala terengganu terengganu.

Pulau wan man 21000 kuala terengganu terengganu malaysia.

Crystal Mosque Masjid Kristal Kuala Terengganu Malaysia By Ajimns Amazing Places On Earth Mosque Beautiful Mosques

20 Masjid Kristal Stock Photos Pictures Royalty Free Images Istock

These Are The World S Most Beautiful Mosques Beautiful Mosques Islamic Architecture Mosque

Sign In Mosque Beautiful Mosques Islamic Architecture

Pin On World Famous Mosques

Crystal Masjid In Kuala Terengganu Terengganu Malaysia A Grand Structure Made Of Steel Glass And Crystal Th Mosque Beautiful Mosques Islamic Architecture

Pin On Splendid Mosques

Crystal Mosque Malaysia Holidayspots4u Most Beautiful Places Beautiful Places The Good Place

1 Crystal Mosque Babbletop

Masjid Kristal Crystal Mosque Kuala Terengganu Malaysia Terengganu Mosque Kuala Terengganu

Soalan 31 Masjid Terengganu Malaysia

Masjid Kristal Crystal Mosque Stock Photo Image Of Prayer Architecture 97492500

Masjid Kristal Crystal Mosque Kuala Trengganu Malaysia Majestad

The Crystal Mosque Malaysia Charismatic Planet

Malaysia Masjid Kristal Crystal Mosque Kuala Terengganu Terengganu Malaysia Mosque Architecture Beautiful Mosques Masjid

Masjid Kristal Crystal Mosque Islamic Tourism Centre Of Malaysia Itc

Pin On Places I D Like To Go

Masjid Kristal Crystal Mosque House Styles Mosque Masjid

The Crystal Mosque Or Masjid Kristal In Kuala Terengganu Terengganu Malaysia License Download Or Print For 1 24 Photos Picfair


0 comments: