Rabu, 30 September 2020

Jambatan Putrajaya Waktu Malam

Lebuh wawasan presint 2 62100 putrajaya wilayah persekutuan putrajaya google maps location 2 dataran putrajaya. Presint 1 62000 putrajaya.

Tempat Tempat Menarik Di Putrajaya Hafiz Hafizol Bukan Sekadar Rupa

Jambatan seri wawasan ini adalah salah satu tempat menarik putrajaya waktu malam di mana ia akan dipancarkan dengan sinaran lampu led yang berwarna warni.

Jambatan putrajaya waktu malam. Jambatan seri wawasan atau dikenali juga sebagai jambatan putrajaya turut menjadi satu daya tarikan pelancong untuk datang ke putrajaya. Putrajaya atau nama penuhnya wilayah persekutuan putrajaya ialah pusat pentadbiran kerajaan persekutuan malaysia yang menggantikan kuala lumpur pada 1999 dan ibu negara pentadbiran. Jambatan putrajaya sememangnya salah satu tempat menarik di putrajaya di waktu malam untuk dilawati bagi sesi photoshoot sebagai kenang kenangan.

Bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi. Di waktu malam anda boleh lihat jambatan ini dari jauh kerana sinaran lampu neon yang menghiasi jambatan ini. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini.

Ada yang datang bergambar lepak dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. Bila tiba waktu malam pula cahaya yang terang dapat dilihat dipancarkan pada 360 darjah untuk memberi panduan arah kepada kapal layar. Jimat dengan tiket diskaun.

Jambatan seri saujana waktu malam. Pejabat mampu jabatan perdana menteri. Hotel lakeside pullman putrajaya seni bina moden termasuk lampu jalan.

Atau dptkn promo online termurah terkini bagi tempat ini untuk 2020 jika promosi tersedia. Lebuh wawasan presint 2. Namun pada waktu malam dataran putra ini sangat meriah.

Jambatan putrajaya memang penuh dengan kenderaan bila waktu malam lagi lagi weekend. Pengalaman yang paling best di jambatan putrajaya mestilah surprise birthday di jambatan putrajaya. Klik utk tengok kat mana nak naik jambatan saloma kg baru klcc tips peta lokasi.

Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on youtube. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Tertunailah Hasrat Di Hati Meriahnya Dataran Putrajaya Waktu Malam

18 Tempat Menarik Di Putrajaya Bandar Dalam Taman Ini Pasti Memukau Mata Anda Dengan Kecantikan Landskapnya

Putrajaya Lokasi Riadah Sekeluarga Free Malaysia Today

Villa Putrajaya Ohsemmm Pemandangan Waktu Malam

Seri Wawasan Bridge Holidaygogogo

Pemandangan Waktu Senja Yang Unik Dan Perlu Kita Semua Lawati Tempat Menarik

Jom Melawat Putrajaya Findbulous Travel

Titian Perjalanan Jambatan Seri Wawasan

23 Tempat Menarik Di Putrajaya 2020 Popular Panduan Bercuti

Wilayah Persekutuan Putrajaya Ada Tarikan Terbaru Arca Putrajaya Lifestyle Rojak Daily

Saksi Panorama Indah Dari Tasik Harian Metro

Lawatan Bas Malam Jambatan Putrajaya Price Promotion 2020 Traveloka

Luahan Sanubari Hati Cantiknya Putrajaya Di Waktu Malam

Mimpiairishumaira Putrajaya

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

Kemeriahan Waktu Malam Di Dataran Putrajaya Hafiz Hafizol Bukan Sekadar Rupa

My Travel And Living Tempat Tempat Menarik Diputrajaya

Jambatan Di Putrajaya Ni Mmg Cantik Di Sukma Homestay Cyberjaya

Homestay Darul Kifayah Senarai Tempat Menarik Di Putrajaya


0 comments: