Senin, 10 Agustus 2020

Tempat Makan Menarik Di Putrajaya Waktu Malam

Selain menjadi pusat pentadbiran negara dan memiliki banyak lokasi menarik putrajaya turut menawarkan kepelbagaian tempat makan sedap untuk anda dan keluarga menjamu selera. Setiap hari isnin khamis 11 am 11 30 pm manakala jumaat ahad 11 am 12 am sukakan makanan arab.

10 Tempat Menarik Mat Moto Untuk The Bikers Ranger Facebook

Terdapat juga pertunjukan air pancut percuma di kolam klcc ini bermula jam 7 00 malam sehingga 10 00 malam.

Tempat makan menarik di putrajaya waktu malam. Kabab biryani ini merupakan restoran makanan arab yang paling terkenal di putrajaya. Selain ada banyak kedai makan serta restoran yang menarik di ayer8 ia juga adalah merupakan lokasi riadah terutama di waktu malam. Apa yang menbuatkan kedai ini menarik ialah ianya pernah menjadi pilihan jalan jalan cari makan tv3 di putrajaya satu ketika dahulu.

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Tempat makan best di putrajaya ini meliputi kedai makan bajet hinggalah restoran hipster dan mewah untuk mereka yang sanggup berbelanja lebih. 34 tempat makan menarik di kuala lumpur.

Jambatan putrajaya bermandi cahaya berwarna warni di waktu malam melambangkan kemegahan pentadbiran negara. Saya singgahlah sebentar di ayer8 ini. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Bagi anda yang kepingin makan nasi minyak yang sedap salah satu tempat makan best di putrajaya yang ada ialah di nasi minyak house di presint 15. Jangan terkejut sebenarnya ada banyak lagi tempat makan menarik di putrajaya lain yang tak sempat kami senaraikan dalam artikel ini. 44 jalan diplomatik 3 1 presint 15 62050 putrajaya wilayah persekutuan putrajaya.

Suasana jambatan putrajaya di waktu malam. Baru baru ini semasa bermalam di putrajaya dalam waktu percutian saya sekeluarga untuk ke janda baik bentong. Kalau bercakap tentang mercu tanda tidak sah kalau kami tak selitkan jambatan putrajaya sebagai salah satu tempat menarik di kuala lumpur waktu malam.

Di bawah kami telah menyusun senarai 27 tempat menarik di putrajaya untuk memudahkan anda merancang percutian ke sana kelak. Putrajaya atau nama penuhnya wilayah persekutuan putrajaya ialah pusat pentadbiran kerajaan persekutuan malaysia yang menggantikan kuala lumpur pada 1999. Putrajaya bandar raya pintar dalam taman terletak 25 kilometer di selatan kuala lumpur merupakan sebuah bandaraya futuristik yang menempatkan pusat pentadbiran kerajaan persekutuan.

Semoga berseronok di. Pakej makan di atas cruise tasik putrajaya disediakan kepada pengunjung di waktu tengah hari dan malam serta amat bersesuaian kepada pengunjung yang ingin meraikan detik istimewa bersama pasangan mahupun. Sekiranya anda tinggal di wilayah hebat ini atau ingin jalan jalan di.

Pemandangannya sangat cantik dan indah terutama waktu malam. Jika anda mencari tempat lepak best di kl yang percuma pada malam hari anda bolehlah berkunjung ke sini. Apa apa pun kenalah rajin berjalan jalan cari makan untuk meneroka kedai kedai yang masih tersorok dari radar ni memang tak rugi mencuba.

Klcc lake ini anda akan dapat lihat sejurus keluar dari suria mall.

10 Tempat Makan Di Ayer Keroh Pilihan Ramai Saji My

Restoran Romantis Di Kuala Lumpur Untuk Pasangan Tiket Com

15 Tempat Makan Menarik Di Port Dickson 2020 Saji My

Tempat Makan Sedap Kampung Baru Kuala Lumpur 2020 Hokkien Prawn Mee Chicken Hor Fun Wanton Dan Dumpling Goreng Resepi Asli Dan Halal Di The Ops Room Kitchen

15 Port Makan Best Mesti Singgah Di Cyberjaya Sedap Sedap Belaka Selongkar10

Lezatnya Hidangan Ayam Percik Di Restoran Yati Ayam Percik Kelantan Wisata Malaysia

Senarai Tempat Makan Best Di Kuala Selangor Kena Pergi Saji My

Repost From Oka Colla Jangan Habiskan Waktu Di Depan Gadget Aja Skali2 Ke Pasar Malam Sumbar Rancak Likepadan Tempat Indonesia Malam

Pin On Port Makan Best Selangor

15 Tempat Makan Menarik Di Putrajaya 2020 Restoran Paling Best

Senarai Tempat Makan Best Di Lumut Bila Bercuti Saji My

50 Tempat Makan Menarik Di Melaka 2020 Best Sedap Update

50 Tempat Makan Best Di Kl 2020 Menarik Saji My

Kuliner 18 Esodji Cafe All Day Dining

Pin Oleh Aurelia Miller Di Food Di 2020 Makanan Keju

Makan Malam Di Restoran Unik Di Batu Ferringhi Wisata Malaysia

15 Senarai Tempat Makan Murah Best Dan Menarik Putrajaya Saji My

Makan Malam Romantis Di Kuala Lumpur Wisata Malaysia

Makan Malam Romantis Di Penang Wisata Malaysia


0 comments: