Kamis, 13 Agustus 2020

Jalan Jalan Waktu Malam Di Kl

Kayaknya lain kali gak bisa hanya 1 malam kalau menginap di bukit bintang. Apa kata pada waktu petang selepas penat makan angin di kl ini anda tenangkan diri di taman bertasik ini yang tidak kurang menariknya.

Tempat Menarik Di Selangor 20 Lokasi Jalan Jalan Terbaik Siang Malam

Imej via youtube siapa yang tidak kenal akan tempat ini.

Jalan jalan waktu malam di kl. Terdapat banyak tarikan dan tempat lepak di kl yang sesuai untuk seisi keluarga meluangkan waktu bersama. Sebagai ibu negara malaysia bandaraya kuala lumpur memang kaya dengan tempat tempat menarik. Table service di mcdonald s bukit bintang malaysia.

Padahal kayaknya asik ya jalan jalan di bukit bintang sampai lewat tengah malam. Pokoknya entah itu dari bandara klia1 atau klia2 kita harus menuju kl central dulu ya gengs karna ini jadi semacam stasiun pusat yang nyediain beragam transportasi. Seharian berjalan jalan di kuala lumpur yang sentiasa sesak dengan pergerakan kenderaan orang pasti kadang kadang membuatkan kita serabut jiwa kacau bukan.

Tetapi kekeringan idea tak tahu nak pergi mana. Udah langsung pengen ke hotel aja. Setelah itu anda bisa melipir sedikit ke central market pasar rakyat kuala lumpur yang menyediakan berbagai suvenir dan karya seni menarik yang bisa anda bawa pulang kembali.

Ramai anak muda yang gemar lepak di sini khususnya pada waktu malam kerana keindahan lampu lampunya yang berwarna warni. Situasi ini normal pasti kita akan cuba plan pagi nak brekfast di mana tengah hari sampai petang nak kemana. Isi perut anda dulu di jalan petaling yang juga merupakan area pecinan di kuala lumpur di mana anda bisa menemukan banyak street food enak dan murah khas malaysia.

Sememangnya ia adalah salah satu tempat lepak best di kl. Ibu negara malaysia kuala lumpur merupakan sebuah kota yang hidup tidak kira siang atau malam. Bila plan sahaja jalan jalan travel mesti kita akan terfikir apa lah aktiviti yang akan kita buat pada waktu malam.

Bagi yang beragama islam cari makan di jalan alor mungkin sangat tidak sesuai kecuali kalau anda beli buah sahaja. Di sekitar kota ini ada sahaja yang menarik untuk dilakukan tak kisahlah secara percuma atau berbayar tua ataupun muda rajin tak rajin nak discover je sebenarnya. Dan bila belah malam pula pasti nak ke tempat yang mungkin yang agak relax sikit dan apa lagi mesti ada tempat makan yang best.

Semoga beberapa cadangan tempat menarik di kuala lumpur waktu malam seperti di atas memberi anda secebis dua idea di mana untuk menghabiskan masa dan lepak lepak bersama kawan kawan atau keluarga kelak. Setiap hari 10 00 am 9 00 pm 35. Kebiasaannya pada hujung minggu kita lebih memilih untuk meluangkan masa bersama keluarga dan rakan.

Kami baru tiba di kuala lumpur jam 8 malam waktu setempat dan langsung naik kereta untuk menuju kl central. 01b 168 jalan bukit bintang bukit bintang 55100 kuala lumpur wilayah persekutuan kuala lumpur pavilion kuala lumpur waktu operasi.

55 Tempat Menarik Di Kuala Lumpur 2020 Paling Popular

Malaysia Night Market Malam Indonesia Wallpaper Ponsel

Pin On Brainfood

Tempat Lepak Dan Jalan Jalan Di Kl Teamtravel My

Senarai Tempat Menarik Di Kuala Lumpur Pada Waktu Malam

Wisata Kuliner Malam Di Kuala Lumpur Jalan Alor Tempatnya

Tu Dia 10 Tempat Menarik Di Kuala Lumpur Yang Percuma

Tempat Anda Boleh Kunjungi Waktu Malam Sekitar Kl Free Malaysia Today

10 Tempat Menarik Di Kuala Lumpur Waktu Malam Sahaja Teamtravel My

4 Tempat Wisata Wajib Kunjung Di Hong Kong Travel Video Hongkong Feminaindonesia Gold Coast Hong Kong Perth

Jalan Masjid India Market Kl Street Market In Kuala Lumpur

Things To Do Kuala Lumpur 3 Day Kuala Lumpur Guide Malaysia In 2020 Malaysia Travel Kuala Lumpur Malaysia Truly Asia

38 Tempat Makan Menarik Di Kuala Lumpur 2020 Restoran Best Di Kl

Girls Weekend Getaway In Kuala Lumpur

5 Tempat Wisata Dekat Bukit Bintang Kuala Lumpur

Pavilion Hotel Kuala Lumpur Opens On 1st December 2018 Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur Hotel

Senarai Jalan Di Kuala Lumpur Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas

Pin On Travel And Nature

28 Tempat Makan Best Di Kl 2018 Yg Femes Restoran Warung Makan Sedap


0 comments: