Selasa, 21 Juli 2020

Test Opk Waktu Malam

Di sini bermakna sy sudah lakukan upt sebanyak 3 kali dan natijahnya positif sy lakukan sebelum dan selepas period. Jangan guna sample air kecing yg pertama di waktu pagi spt ujian hcg pregnancy.

Pin Di Food Beverage

Urine pregnancy test upt siapa yang lambat period for 1 2 weeks the first thing they would do is to check whether they are pregnant or not.

Test opk waktu malam. Bagi opk negatif dikira hari bukan subur dan tiada telur untuk disenyawakan. Pastikan menggunakan bekas yg kering dan bersih. Di sini saya nak nasihatkan 1.

Bagi yang merancang kehamilan atau mereka yang belum bersedia untuk mempunyai zuriat waktu inilah sangat sesuai bersama suami. Waktu yang paling optimum nak cek ialah sekitar pukul 2 2 30 petang. Jika sudah lewat dari waktu yang seharusnya untuk membaca hasil sebaiknya jangan gunakan lagi alat tersebut.

Waktu terbaik nak test urine ialah antara pukul 10 pagi hingga 8 malam. Penggunaan opk ini bukanlah 100 akan berjaya mendapat zuriat tetapi menolong mengesan waktu subur untuk meningkatkan peluang untuk hamil 2. Lh ovulation test strip opk whatsapp 012 642 4559 utk pembelian opk upt.

5 keesokan harnya sy buat pemeriksaan darah pd waktu malam dan yg mengejutkan adalah negetif. Ingat opk ni bukan macam upt. And the easiest method to check this at home without anybody else knowing about it is by using upt.

Utk makluman doc sy berkahwin pd 3 jun 2011. Collect sample air kencing pada masa yg sama setiap kali ujian dalam jangka waktu pukul 10pg 8 malam. Cuba test opk pada waktu yang sama setiap hari.

Seribu malam halo sahabat pelangi bua. Caffeine seribumalam officialaudio pop pelangirecords balik ke 2000 an sambil denger lagu terbaik dari caffeine. Opk positif boleh dikira apa bila ada dua line sama terang apabila control line dan test line adalah sama color dan.

Jadi jika kita buat test ujian opk pada hari ke 7 16 selepas ovulasi berlaku walau belum delay period dan result yang diperolehi opk positif kemungkinan positif hamil. Dalam bahasa mudah di fahamkan opk ni alat ujian kesuburan bagi mengesan bila berlakunya waktu subur kita. Opk atau nama penuh dia ovulation predictor kit ni tak asing lagi untuk yang sama kapal dengan k fiezz iaitu salah satu usaha untuk hamil.

Dan sy lakukan juga ujian darah dan natijahnya negetif. Bukan urine pertama lepas bangun tidur tu yang kita nak cek. Setelah waktu ini lewat tes tetap akan bekerja dan mungkin dapat mengubah hasil yang benar.

Test pack mungkin bisa menunjukkan hasil dua garis positif samar namun sebenarnya tidak ada hcg yang terdeteksi dalam urin anda.


0 comments: