Senin, 22 Juni 2020

Tempat Menarik Di Cherating Waktu Malam

Pengunjung boleh merasai pengalaman melihat kelip kelip di sungai yah yah yang beroperasi antara 8 00 malam sehingga 10 00 malam. Teringin hendak melihat kelip kelip di ruangan udara macam bintang pada waktu malam.

Kuantan River Front Esplanade Kuantan Air Asia Malaysia Airlines

Hafiz s cherating activities menawarkan pelbagai aktiviti menarik untuk dilakukan bersama keluarga mengikut musim.

Tempat menarik di cherating waktu malam. Antara aktiviti yang ada adalah seperti melihat kelip kelip di sungai dengan menaiki bot pada waktu malam berkayak di sungai lawatan snorkeling di pulau ular dan river cruise di paya bakau cherating. Karena cherating menyimpan banyak sekali tarikan wisata yang menakjubkan dan sayang untuk anda lewatkan. Terdapat beberapa pihak yang menyediakan khidmat melihat kelip kelip di sungai cherating pada waktu malam.

Anda berpeluang untuk melihat habitat kelip kelip berkelipan macam cahaya bintang. Jangan tidak tahu cable car di genting highland adalah 10 terpantas di dunia. Jika anda beranggapan bahawa pada musim hujan kelip kelip ini tidak banyak dapat dilihat ternyata anda silap.

Kalau macam tu sungai yah yah menjadi pilihan terbaik. Tempat menarik di cherating menjadi salah satu tempat yang menarik untuk dijadikan lokasi menghabiskan waktu bercuti anda dan keluarga. Selain di sungai cherating satu lain tempat yang juga menarik untuk melihat kelip kelip adalah di kampung yah yah di sungai kemaman yang hanya bersebelahan dengan zoo kemaman.

Senarai aktiviti dan tempat menarik dan best di genting highland 2020 hujung minggu pada waktu malam dan siang genting highland adalah sebuah pusat peranginan tertinggi di malaysia. Semamngnya ia satu pemandangan yang sukar dilupakan dan anda akan rasa seolah olah macam berada di dunia fantasi.


0 comments: