Selasa, 26 Mei 2020

Tempat Menarik Waktu Malam Di Putrajaya

Baru baru ini semasa bermalam di putrajaya dalam waktu percutian saya sekeluarga untuk ke janda baik bentong. Menyerupai layar bot jambatan futuristik ini disokong oleh 30 pasang kabel yang disusun dalam bentuk ruang kipas.

الحمد لله رب العالمين Prayer Verses Butterfly Stencil Good Morning Gif

Jangan terkejut sebenarnya ada banyak lagi tempat makan menarik di putrajaya lain yang tak sempat kami senaraikan dalam artikel ini.

Tempat menarik waktu malam di putrajaya. Ini adalah salah satu tempat menarik di putrajaya yang mesti dikunjungi dan banyak orang akan melawat putrajaya untuk melihat jambatan ini. Jangan lupa singgah di tempat tempat menarik putrajaya yang aku senaraikan di atas tau. Semestinya tidak asing lagi dengan kemeriahan waktu malam di dataran putra ini bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi tapi sekarang tempat ini ditutup lampunya pada 10 malam.

Apa apa pun kenalah rajin berjalan jalan cari makan untuk meneroka kedai kedai yang masih tersorok dari radar ni memang tak rugi mencuba. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Terletak berhadapan masjid putra dan perdana putra.

Ada yang datang bergambar lepak dan menikmati keindahan waktu malam di putrajaya. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Semoga artikel mengenai informasi yang telah kami berikan bisa bermanfaat dan membantu anda.

Destinasi di bawah memang sesuai untuk anda lawati samaada secara bersama keluarga mahupun rakan rakan. 27 tempat menarik di putrajaya untuk panduan anda bercuti bersama keluarga kesana kelak. Pada waktu malam jambatan ini diterangi oleh lampu berwarna warni yang boleh ditukar ganti.

Sebuah bandar yang wajib anda dan keluarga terokai. Selain ada banyak kedai makan serta restoran yang menarik di ayer8 ia juga adalah merupakan lokasi riadah terutama di waktu malam. Jambatan putrajaya memang penuh dengan kenderaan bila waktu malam lagi lagi weekend.

Semoga berseronok di. Itulah destinasi tempat menarik di putrajaya yang bisa anda kunjungi untuk menghabiskan waktu bercuti. Banyak tarikan menarik yang ada di putrajaya yang sayang untuk anda lewatkan ketika bercuti di tempat ini.

Dari sl9gan itu sahaja kita sudah boleh bayang bagaimana keindahan sebuah bandar moden yang dihiasi dengan landskap taman yang cantik. Secara umumnya senrai di bawah lebih kepada destinasi seperti bazar larut malam uptown downtown atau tempat menarik untuk bersiar siar seperti kawasan mercu tanda di kuala lumpur. Saya singgahlah sebentar di ayer8 ini.

34 tempat makan menarik di kuala lumpur. Lihat destinasi terbaik beserta gambar lokasi dan harga tiket. Putrajaya bandar dalam taman.

Terlalu banyak tempat best yang terdapat di sini.

Fireworks At Putrajaya Sri Wawasan Bridge By Kamrul Arifin Mansor Fireworks Photography Fireworks Fireworks Display

World S Most Beautiful Bridges South Africa Travel Guide World S Most Beautiful Cable Stayed Bridge

Jambatan Seri Wawasan Light Trails Bridge Bridge Engineering

Repost From Oka Colla Jangan Habiskan Waktu Di Depan Gadget Aja Skali2 Ke Pasar Malam Sumbar Rancak Likepadan Tempat Indonesia Malam

Seri Wawasan Bridge Putrajaya Malaysia Asymmetrical Design Wows At The Seri Wawasan Bridge Over Putrajaya Lake Asymmetrical Design Floating In Water Bridge

Pin On Architecture Photographs

Seri Wawasan Bridge In Putrajaya Malaysian

Pekerja Am Rugi Rm15 000 Ditipu Syarikat Pinjaman Tak Wujud Hokaloh News Vector Format World Logos

Taman Saujana Hijau Presint 11 Putrajaya Putrajaya Family Vacation Cactus Plants

Repost From Qloticom Yuk Jalan Jalan Ke Malang Kota Pelajar Ini Emang Gak Ada Habisnya Menyajikan Keindahan Dan Berbagai Tempat Wisata Liburan Kota Hotel

Malaysia Night Market Malam Indonesia Wallpaper Ponsel

Sunset At Pantai Morib Morib Outdoor Resort

Pin Di Wisata Daerah

1080x1920 Man Made Seri Wawasan Bridge Wallpaper Id 599344 Bridge Wallpaper Night City Wallpaper

Taming Sari Tower Night Malacca Malaysia Melaka Malacca Malacca Malaysia Melaka

Jambatan Seri Wawasan Putrajaya Favorite Places Landmarks Putrajaya

Malam Di Dataran Merdeka Hidupku Bahagia Travel Stories My Travel

Pin Di Selangor

Seri Wawasan Bridge Cable Stayed Bridge In Putrajaya


0 comments: