Kamis, 07 Mei 2020

Menara Condong Teluk Intan Waktu Malam

Jika di kuala lumpur terdapat petaling street maka teluk intan ada gerbang malam. Gerbang malam uptown teluk intan imej via orang perak siapa kata teluk intan tiada tempat untuk dikunjungi dan membeli belah pada waktu malam.

Malam Minggu Di Menara Condong Teluk Intan

Gerbang malam teluk intan biasalah dah namanya pasar malam maka benda yang dijual sama seperti pasar malam di tempat yang lain.

Menara condong teluk intan waktu malam. Pada waktu malam ia diserikan dengan keindahan lampu disekeliling menara dan bertukar tukar warna dihadapan menara condong teluk intan terdapat food court yang menjual pelbagai makanan yang enak enak dan sangat popular bagi kami orang teluk intan seperti gado gado satay wak teni popia dan macam macam lagi disamping itu terdapat juga. Anda akan dapat merasai keindahan menara condong teluk intan. Sambil membeli belah sambil menyaksikan menara penuh sejarah ini diterangi cahaya lampu.

Gulam rasul jalan changkat jong. Menara jam condong teluk intan is a clock tower in teluk intan hilir perak district perak malaysia. The leaning tower of teluk intan malay.

It is the ma. Anda akan dapat merasai keindahan menara condong teluk intan. Posted 10th january 2012 by sisk 90.

Namun yang menjadikan malam itu agak meriah ialah bilamana adanya kewujudan pasar gerbang malam sejak 2 3 tahun yang lalu. Ini adalah tempat menarik di teluk intan waktu malam. 1 view comments jan.

Lot 1 2 komplex menara condong jalan bandar pekan teluk intan 36000 teluk intan perak 8 restoran singgah selalu. 6 pm 12 am. Senarai kedai makanan popular di teluk intan.

1 view comments jan. Gerbang malam ni dibuka setiap malam dari puluk 4 00 hingga 10 00. Sila kunjungi menara condong teluk intan di waktu malam.

Siapa tidak suka dengan western foof. Gulam rasul jalan changkat jong. Sila kunjungi menara condong teluk intan di waktu malam.

Menara condong teluk intan atau dikenali sebelumnya sebagai jam tinggi dibina pada 1885 untuk menjadi tangki air sekiranya berlaku kemarau dan juga berperanan sebagai penentu waktu time keeper penduduk bandar teluk intan perak. Gerbang malam ini terletak berhadapan dengan menara condong. Posted 10th january 2012 by sisk 90.

Apabila menara ini siap dibina pada tahun 1892 fungsi utamanya ialah sebagai tangki air untuk penduduk di sekitar teluk intan. Menara condong teluk intan kalau ingin melihat menara condong tidak perlulah pergi pisa di itali kerana di teluk intan pun ada. Senarai kedai makanan popular di teluk intan.

Cantik Menara Condong Teluk Intan Di Sepatah Dua Media Facebook

Menara Condong Teluk Intan Pada Waktu Malam Mapio Net

Senibina Menara Condong Teluk Intan Perak Khir Khalid

Menara Condong Teluk Intan Perak Youtube

Menara Condong Teluk Intan Portal Rasmi Majlis Perbandaran Teluk Intan Mpti Teluk Intan Perak

Visitmalaysia2020 Terkini Menara Condong Teluk Intan Waktu Malam Youtube

Penselpatahtunteja Blogspot Com Menara Condong Di Teluk Mak Intan

Cerita Segara Biru Halaman 2

Menara Condong Teluk Intan Sembang Kuat

Teluk Anson Aku Tak Suka Blog Ini

Keunikan Menara Condong Teluk Intan River Cruise Teluk Intan Facebook

Cantiknya Menara Condong Teluk Intan Berwajah Baru

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcqxeuw03wmdk7xduhwluxwhb4a0pn19jmov9a Usqp Cau

Banjir Besar Punca Menara Condong Teluk Intan Senget Tapi Kukuh Hampir 100 Tahun Libur

Yan S Family Frens Travel And Food Journal Menara Condong Teluk Intan Di Waktu Malam

Ww Aktiviti Malam Di Teluk Intan

Teluk Intan My Hometown Kemeriahan Waktu Malam Di Menara Condong Facebook

Nga Kor Ming On Twitter Majlis Perlancaran Sistem Cahaya Lampu Baru Menara Condong Di Teluk Intan Teluk Intan Kini Berkilauan Emas Pada Waktu Malam Kami Janji Kami Kotakan Kami Pakatan Harapan

Tempat Menarik Di Perak Yang Terkini 2020 Paling Cantik


0 comments: